► Cautare Anvelope


Dimensiunea Anvelopei

Producatori

Runflat:  

► Sezoane
► Dimensiuni uzuale
► Contact
BIBACO TOTAL SRL
CUI RO34627382
J32/554/2015

Str. Tache D. Ionescu 8,
Sector 1, Bucuresti
0784 218 047
office@anvelope-bucuresti.ro Intrebari frecvente »
► Noua eticheta europeana
eticheta europeana anvelope
l► Kit Antipana
Kit Antipana

Intrebari frecvente

Intrebari despre plata produselor comandate

Ce modalitati de plata am?

Prin numerar ramburs. Veti plati anvelopele cu numerar la curierul rapid care va aduce produsele direct la dumneavoastra acasa.Plata se va face doar dupa primirea produselor.

Prin transfer bancar – Daca optati pentru aceasta modalitate de plata, veti primi pe e-mail sau fax copie dupa factura emisa in contul dumneavoastra inaintea primirii coletului continand produsele comandate. Prin aceasta modalitate se intelege ca dvs. transferati banii inainte de a primi marfa.

Prin card Visa sau Mastercard - selectati ca modalitatea de plata, plata cu cardul, dupa finalizarea comenzii veti fi redirectionat catre site-ul bancii pentru finalizarea comenzii. Tranzactia va fi validata doar dupa ce se va face verificarea de catre un operator al site-ului anvelope-bucuresti.ro. Sunt exceptate de la aceasta modalitate de plata anvelopele aflate in promotie.

Intrebari legate de livrare

Care este costul de transport?

Costul de transport este GRATUIT pe teritoriul Romaniei, la orice comanda de minim 4 bucati, sau 10 lei de bucata daca comanda este mai mica de 4 bucati.

Pot ridica personal cauciucurile?

Da. Puteti ridica personal cauciucurile, de la sediul nostru general din Sibiu,
Str. Victor Hugo Nr.2, cod postal: 550278. Trebuie doar sa ne anuntati.

Pot amana data de livrare?

Da. Livrarea poate fi amanata. Trebuie doar sa ne contactati la e-mail: office@anvelope-bucuresti.ro si vom stabili orice data de livrare va convine.

Este posibila livrarea si la o alta adresa?

Pe teritoriul Romaniei livram la orice adresa dorita.

Cum livrati si ce se intampla in cazul in care nu sunt acasa?

Livrarea se va face prin firma de curierat care va va suna in prealabil. Daca nu sunteti acasa, puteti comunica curierului adresa la care va aflati si acesta va veni la noua adresa.

Cine imi livreaza anvelopele?

Marfa noastra va fi livrata prin General Logistic System - GLS sau Dynamic Parcel Distribution - DPD.

Cand voi afla data exacta de livrare?

Data exacta a livrari va fi comunicata pe e-mail sau telefonic de catre unul din consultantii nostri. In general termenele de livrare variaza intre 24 si 48 de ore.

Intrebari legate de comanda

La cine apelez pentru intrebari legate de comanda mea?

In astfel de cazuri, va rugam sa ne trimiteti un email la adresa office@anvelope-bucuresti.ro sau apelati la numarul de telefon 0784/218047. Va raspundem cu placere.

Ce insemana anvelopa in promotie?

Anvelopa in promotie este numele generic folosit pentru o anvelopa la un pret special si foarte mic. Producatorii pot fi diferiti. Daca doriti sa cunosteti exact numele producatorului anvelopei in promotie ne puteti contacta pe email la office@anvelope-bucuresti.ro sau apelati la numarul de telefon 0784/218047. Va raspundem cu placere.

Cum pot schimba cantitatea cauciucurilor comandate?

In sectiunea "Cos" a site-ului aveti posibilitatea de a schimba cantitatea cauciucurilor comandate.

Am intrebari. Ce fac?

Pentru intrebari sau nelamuriri trimiteti un email la office@anvelope-bucuresti.ro, apelati la numarul de telefon 0784/218047 sau completati formularul de contact. Va stam la dispozitie cu placere.

Cum pot comanda mai multe cauciucuri cu o comanda?

Puteti comanda mai multe sortimente de cauciucuri, selectand butonul "Adauga in cos" din lista cu sortimentele de cauciucuri, de la alegerea respectivului cauciuc. Apoi mergeti pe noul link "Continua cumpararea " din sistemul de navigatie al sectiunii "Cos de cumparaturi".

Cum pot afla daca comanda mea online a fost procesata?

Daca comanda a fost initiata si receptionata de catre unul din consultantii www.anvelope-bucuresti.ro atunci veti primi, negresit prin email si telefonic o confirmare de comanda. Daca nu veti primi aceasta confirmare, inseamna ca nu a fost procesata comanda dvs. In acest caz, va rugam sa comandati din nou.

Am nevoie de un username si o parola pentru a comanda la dumneavoastra?

Nu aveti neaparata nevoie de un user name si o parola pentru a comanda la noi. Anvelopele dorite pot fi comandate atat telefonic la numarul: 0784/218047, cat si prin transmiterea unui e-mail catre adresa de e-mail: office@anvelope-bucuresti.ro.

Am comandat gresit. Cum se procedeaza?

Daca, din greseala ati comandat gresit, va rugam sa contactati unul din colegii nostri din departamentul comercial si va vom modifica comanda pentru produsele cu adevarat necesare.

Intrebari despre cauciucuri de iarna si lanturi

Se pot monta lanturi pe orice tip de cauciuc?

Da. Se pot monta lanturi pe orice tip de cauciucuri si jante(atat metalica cat si din aliaj).

Exista un indicatorde viteza maxim pentru cauciucurile de iarna?

Indcatorul de viteza maxima al cauciucurilor de iarna este: 160 km/h (Idicator Q), 190 km/h (T), 210 km/h (H), 240 km/h (V) 270 km/h (W). Daca masinii dvs. urmeaza sa i se monteze cauciucuri cu un indicator de viteza inferior celui trecut in cartea masinii, sunteti obligati sa afisati in interiorul masinii indicatorul de viteza maxima valabil pentru cauciucurile de iarna montate.

Cand si de ce trebuie sa montez cauciucuri de iarna?

Recomandabil este sa cumparati cauciucurile de iarna incepand cu luna octombrie, din cauza vremii. La temperaturi scazute, elasticitatea cauciucurilor de vara se reduce drastic; la temperaturi sub 7 grade Celsius se intaresc si astfel scade aderenta la carosabil, iar distanta de franare creste.Cauciucurile de iarna sunt fabricate dintr-un amestec special rezistent la frig, care isi pastreaza elasticitatea. In mod deosebit, cauciucurile de iarna au o aderenta mai buna la un carosabil umed sau inghetat decat cele de vara, dat fiind materialului special din care sunt fabricate si profilului special prevazut cu lamele.

Intrebari despre cazurile de garantie si reclamatii

La cumpararea pe internet sunt valabile aceleasi drepturi de consumator ca la cumpararea directa de la o firma autorizata?

www.anvelope-bucuresti.ro este site-ul de vanzari online al companiei BIBACO TOTAL. Beneficiati de un termen de garantie pentru defecte de producator de 2 ani de la achizitia anvelopelor.Defectele de producator acoperite sunt stipulate in "certificatul de garantie".

Cum procedez in cazul in care cauciucul livrat este defect sau s-a defectat in timpul utilizarii?

Va rugam sa ne informati si veti primi formularul de reclamatie. Acesta, va rugam sa ni-l trimiteti completat si semnat inapoi. Marfa reclamata va fi trimisa producatorului pentru control.
Acte necesare evaluarii garantiei produselor:
- copie dupa factura de achizitie
- copie dupa certificatul de inmatriculare al masinii
- deviz de montare a piesei intr-un service autorizat RAR
- copie autorizatie RAR a service-ului unde s-a facut montajul
- nr de Km. la montarea si demontarea anvelopei

Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vanzare la distanta, se poate opta pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 in termen de 10 zile de la primirea produsului in urmatoarele conditii:

- In limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa in acest sens prin eMail la departamentul de vanzari anvelope-bucuresti.ro .
- Produsele returnate sa nu prezinta urme de folosire, sa fie in stare perfecta de functionare, au ambalajul original si accesoriile in stare perfecta.
- Produsul trebuie sa fie insotit de factura si alte acte primite in original.
anvelope-bucuresti.ro va returna clientului contravaloarea produsului in termen de 30 zile de la data receptionarii retur. Detaliile modalitatii de returnare vor fi stabilite dupa acceptarea produselor in returnare.
- Costurile de transport si cel al returnarii contravalorii sunt suportate de catre vanzator. Vanzatorul va trimite curierul la adresa specificata de catre client pentru ridicarea returului.
- Nu se accepta trimiterea produselor cu specificarea cererii unui ramburs (contravalorea de returnat). Produsele mai intai vor fi verificate de catre reprezentantii anvelope-bucuresti.ro .

Intrebari legate de returul produsului

Cum si de ce pot returna produsul comandat?

  • Conform art. 7 consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 10 zile lucratoare, cu conditia suportarii cheltuielilor directe de retur, dupa cum urmeaza:

  • ART. 7 (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

  • Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

  • a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator, daca au fost indeplinite prevederile art. 4;

  • b) pentru servicii, din ziua incheierii contractului sau dupa incheierea contractului, din ziua in care obligatiile prevazute la art. 4 au fost indeplinite, cu conditia ca intarzierea sa nu depaseasca 90 de zile.

  • (2) In cazul in care comerciantul a omis sa transmita consumatorului informatiile prevazute la art. 4, termenul pentru denuntarea unilaterala a contractului este de 90 de zile si incepe sa curga:

  • a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator;

  • b) pentru servicii, de la data incheierii contractului.

  • (3) Daca in perioada celor 90 de zile informatiile prevazute la art. 4 sunt furnizate consumatorului, termenul de 10 zile lucratoare pentru denuntarea unilaterala a contractului incepe sa curga din acel moment.

  • ART. 8 In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile art. 7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

  • ART. 10 Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:

  • a) contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 alin. (1);

  • b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

  • c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

  • d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator;

  • e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor-magazin;

  • f) contracte de servicii de pariuri sau loterii.
A.N.P.C